01 November 2011

Photography .

Assalamualaikum .

Bar 'Photography' ni diwujudkan untuk memaparkan sedikit sebanyak hasil ukiran cahaya yang dah aku buat sepanjang bergelar fotografer nihh .

Terdapat tiga cara untuk korang tengok hasil aku :
  • 500px.com - Kat sini aku ada upload gambar yang certain2 tu tak ada kat Facebook atau Flickr . Untuk lawat website ni , sila klik di sini
  • Flickr.com - Website photosharing yang popular ni aku guna masa kali pertama aku join dunia photography nihh . So , gambar kat sini kurang memberansangkan dan , err , senang cakap , tak perlu tengok kot . 
  • Facebook - Kat sini memang aku banyak upload hasil ukiran cahaya aku memandangkan sambutan kat sini lebih bagus . Senang untuk meminta pendapat dan kritikan . 
Okay , Sekian .

Majulah Photography untuk Negara .

    0 Magic Spell(s):

     
    Some ideas by Uncle Google | Managed by Λramonagraphy Studio - Λramonagraphy | 2014