29 November 2011

Just Trying .

Okay untuk entry kali ni , aku nak share dengan korang satu projek yang aku buat hari ni .
Sebenarnya idea yang buat video yang berdurasi 0.27 saat (sekejap gila) ni tercetus bila aku tengok sorang Youtubers yang terkenal dengan video effect dia yang sangat boleh buat aku rasa macam pffft , pffft dan pffft . Nama Youtubers tersebut ialah Freddiew .

Software yang aku guna untuk buat semua effect ni : Sony Vegas Pro 10



Okay , taknak cakap banyak-banyak , nanti korang bosan ,
So , layan lah video yang tak seberapa ni okay :)

Sila leave comment pasal video ni okay , I'll try to improve : 


Pedulikan muka aku yang koya tu, rasanya setakat ni jepp post untuk hari ni .
Jangan lupa tinggalkan komen tau :D

Sekian , Assalamualaikum .

0 Magic Spell(s):

 
Some ideas by Uncle Google | Managed by Λramonagraphy Studio - Λramonagraphy | 2014