30 November 2011

Thanks semua !

#Today , 30 November 2011 , birthday aku yang ke 16 (sumpah lambat , but my Kacip , Husna Dzeidee said yang kita patut bersyukur umur dah sampai 16 , Trimas ) . Kalau korang tanya aku celebrate kat mana , jawapan aku akan sama , "Dah tua2 tak celebrate dah Hari Jadi nihh , cukup dapat Hujan "This Person Posted on your Wall". Penuh wall , taktahu bila nak clean kan balik .

Okay , so untuk post kali ni , aku nak ucapkan Trimas kepada semua yang hantar wish birthday kat wall aku , korang memang layak digelar Sahabat/Ghodong/Kawan yang baik sebab ingat birthday aku (ceh padahal Facebook yg tolong remind, kan kan ?)

#But kadang-kadang aku terasa macam pelik jugak sebab time ni laa , akan berlaku situasi bila mana korang tak pernah perasan yang dia tu "Friend" korang :

*Pernah terjadi kat korang tak ?
KLIK UNTUK TUMBESARAN
Aku nak ucapkan Special Trimas kepada sorang kacip aku yang hantar Wish gila awal semata-mata nak dapat title orang first wish birthday , his name , Fakhrul Azeem :

*Wish dalam bahasa Korea , tak apa aku faham 
And my second kacip , Khairul Muiz sebab bagi hadiah yang memang selama ni aku idamkan , introducing my girlfriend , EF 70-200mm f/2.8 L IS USM :

*Comel tak girlfriend aku sorang nihh ?
And kepada dua orang , sorang is my Kawan Terrrapat , Ain Mariena and sorang lagi kawan baru , Ain Syamimi , diorang telah berjaya buat Karangan untuk wish birthday aku :

*Trimas korang berdua :)

*Waktu umur 6 tahun tak silap aku . Budak Hingusan
Cuba teka mana satu aku . ^.^
 Okayy , setakat ni je post untuk kali ni . Trimas again okay .

Sekian , Assalamualaikum .

Respon Bagi Yang Tiada Akaun Facebook

3 comments:

  1. baju kuning putih kan :P
    sumpah cute dari sekarang =='
    just kidding kiddo :P

    ReplyDelete
  2. Hahaha , muka innocent kot time tu . hehehe

    ReplyDelete
  3. RoadPro Vita mixer (RPSC876) is undoubtedly cord-free, excellent for trips.
    This item will use constructed, copyrighted chrome steel structure.

    Eventually, you'll see that your personal belly quote sets out to recede, your on the whole degree of fitness continually escalates to soaring. Fruit smoothies Smoothies never walk out class, sufficient a reputable discounted rate Cuisinart food processor, they've been highly simple to make healthy and
    as well nourishing, to boot.

    my weblog: super blender as seen on tv

    ReplyDelete

Thanks for the comments

 
Some ideas by Uncle Google | Managed by Λramonagraphy Studio - Λramonagraphy | 2014