28 November 2011

Minat .

Assalamualaikum.   

 Okay , untuk entry kali ni , aku nak cerita kat korang tentang satu benda yang dipanggil Minat . Tadi aku merayap dalam Youtube , sampai lah aku terjumpa satu video ni , video ni pasal satu talent show kat Korea , Korean's Got Talent.

  Ada sorang lelaki ni datang sesi ujibakat untuk talent show ni , nama dia Sung-Bong Choi (kalau nak tahu tentang kisah hidup dia , klik sini). Dia dah buat aku rasa , kalau kita buat sesuatu yang kita minat , even kita susah macam mana pun , kita tetap akan rasa happy .

 " I'm not a good singer , but I just like it " - Sung-Bong Choi

Nak dipendekkan cerita,
Sekarang ni dia terkenal sebagai The Next Susan Boyle,
dengan Hit video kat Youtube dia yang mencecah 10 Million .

Ni video yang aku tengok tu :


Muka innocent dia :


Dunia cukup adil untuk lelaki tabah macam dia , kan ?

Sekian, Assalamualaikum .

0 Magic Spell(s):

 
Some ideas by Uncle Google | Managed by Λramonagraphy Studio - Λramonagraphy | 2014