26 November 2011

Sembelih!

Haha , okay , entry kali ni aku nak cerita pasal aktiviti yang paling popular dalam kalangan budak-budak time cuti akhir tahun nihh . Aktiviti tu tak lain tak bukan , Penyembelihan Burung! . HAHA . Atau dalam erti kata lain ,  bersunat / berkhatan . Zaman sekarang ni dah maju , takde dah macam zaman dulu , bawak berarak ke sungai sebelum khatan , time sunat meraung , sakit gila <- My dad cakap :D

Okay , kenapa aku cerita pasal sunat ni . Sebenarnya , adik aku , Al-Haddad Madani dan Al-Muqorrobin Danish Quthni telah berjaya menjadi orang yang lebih Macho hari ni :D
Diorang pergi berjuang pada pagi tadi , dalam pukul 10.30 pagi dan berjaya menamatkan perjuangan dengan jayanya pukul 12.30 tgahari .

Ni lah gambar yang aku dah edit , malas nak letak banyak sangat gambar kat sini :

*Khatan Poster :D
*Bin , seorang Hero .



*Sempat shoot still-life :)




Tiba-tiba teringat balik kenangan dulu , agak perit . Haha .

Sekian , Assalamualaikum .

Respon Bagi Yang Tiada Akaun Facebook

2 comments:

  1. HAHA! Bangang giler.. Ade gak gambar yg kau terlupa nak blur kan bro..
    Gambar haddad kat poster tu.. Ade lagi burung die tergantung.. >_<

    ReplyDelete
  2. Haha . jyeah . aku baru perasan bila aku dah post kat sini . hahaha . malas dah dah re-edit :D

    ReplyDelete

Thanks for the comments

 
Some ideas by Uncle Google | Managed by Λramonagraphy Studio - Λramonagraphy | 2014