23 November 2011

Berpuas Hati .

Post Bertarikh : 23 November 2011
Okay setakat ni aku berpuas hati dengan apa yang aku buat selama dua hari ni . Nak sebut, "Fuhh , Pak Cik Google banyak membantu . Trimas" . Jyeah memang banyak membantu . Teringin nak jumpa Pakcik Genius ni .
*Pakcik Google tak ada muka ? :O
Okay , sebenarnya tujuan Post kali ni ialah untuk ucapkan Trimas dekat salah sorang kacep aku , Husna Dzeidee sebab dia yang mendorong aku untuk bangunkan balik blogspot yang dulu dikenali sebagai www.helena3run.blogspot.com ni .

     Seingat aku dia just cakap : "Dah alang2kan kau ada account Blog , baik kau buat jadi Photosharing or something" *lebih kurang macam ni lah dia sebut , so baru semalam aku terpikir pasal benda tu . Bukan nak kata aku lambat *Damn . But aku terpikir pasal ramai orang yang blogging untuk kebaikan orang lain . And aku cuba untuk muatkan satu folder Tutorial untuk photography and photoshop.

     Kena buat research kalau nak post kalau tidak orang cakap aku ni "Si Rabun yang memimpin Si Buta" pulak kan . Hmm , so that's all . Trimas again kat kau Husna Dzeidee .

Sekian , Assalamualaikum .

0 Magic Spell(s):

 
Some ideas by Uncle Google | Managed by Λramonagraphy Studio - Λramonagraphy | 2014