25 November 2011

Today !

# Okay , untuk sepanjang cuti ni , baru hari ni , aku ada mood untuk study . Haha , entah mana datang mood nak study nihh . Bangun tidur , amek buku then baca , do some LK and pukul 11 stop , okay lah tu kan ?

# Agak susah sebenarnya nak study masa Facebook and Blog sentiasa memanggil . HAHA , Prepare untuk tahun depan sikit2 , SPM . Cuak betul . -..-

Lalala~ versi 9gag.com
# Then , benda kedua , tadi aku kemas-kemas kotak yang aku bawak balik dari sekolah . And aku terjumpa satu benda yang tiap hari aku terfikir nak pulangkan , but sentiasa terlupa . Damn . 

# Husna , memang aku tak sengaja terlupa okay . Tahun depan aku pulangkan okay ? :D Actually novel Dan Brown - The Lost Symbol  ni pasal Organisasi yang menyimpan agenda rahsia yang lebih dikenali sebagai organisasi FreeMason . Jyeah yang pasal illuminati etc etc tu . Best buku ni :)    
                                                                                         
Dan Brown - The Lost Symbol
SEKIAN ASSALAMUALAIKUM

0 Magic Spell(s):

 
Some ideas by Uncle Google | Managed by Λramonagraphy Studio - Λramonagraphy | 2014