24 February 2012

Sorry and Thanks .

  Assalamualaikum , entri kali ni adalah untuk berkongsi satu benda yang aku baru belajar : Setiap benda yang kita buat ada batasnya and always minta maaf bila buat silap . Haha , sebenarnya al-kisahnya begini :

*Tak kisah lah kalau dia bukan point kat aku , but aku terasa -.-
   Husna Dzeidee , sorang kawan kacip aku buat Status kat Facebook macam yang korang tengok dalam gambar tu , and then aku pangkah <-- dengan niat bergurau , and then entah macam mana , dia terasa or apa-apa yang berkaitan . And then dia buat status macam dalam gambar kedua tu .

   Hee , kalau ya status tu untuk aku , aku mintak maaf and kalau status tu bukan untuk aku , aku berterima kasih sebab buat aku sedar yang kadang-kadang nak bergurau tu ada batas nya .

  But seriously , aku kalau dengan member2 , tak pernah nak ambik hati kalau diorang pangkah macam ni , nak nak lagi budak besar yang bernama Husna nih <-- pemangkah sejati aku .

*Photoshop did it -Aramonagraphy
  So setakat ni sahaja entri kali nih , so moral of the story , setiap orang , lain hati budi , maybe kita anggap gurauan , but diorang maybe akan ambil berat . Realiti dunia .

P/S : Bukak Twitter and tanya @AnwarHadi , kalau ada orang merajuk , apa kita nak buat?  Then dia jawab :
*Hehe , buat taktaw pun okay jugak ^^

  Sekian , Assalamualaikum .

0 Magic Spell(s):

 
Some ideas by Uncle Google | Managed by Λramonagraphy Studio - Λramonagraphy | 2014