23 May 2012

Holiday : Mainstream .

  Assalamualaikum .

  So , exam sudah habis . Beban rasa macam dah hilang . Ahaa . Yeah . Even aku tahu result aku akan macam pffft , hmm , cikgu sendiri ada cakap , batch kitorang macam tak ada 'roh nak belajar'. Aku pun rasa macam tu . Okay nanti aku cuba cari roh tu kat mana-mana -.-

  Okay malas nak fikir pasal benda yang dah lepas. Terpaksa fikir benda yang dah lepas , demi masa depan . So , ada beberapa planning untuk me'relax'kan diri masa cuti Mid year nihh . Walaupun , aku terpaksa selang-selikan dengan homework , study dan kerja-kerja pem'backup'an bab-bab yang ketinggalan. Yeah , aku memang sangat suka bergelar Form 5. (-.-)d.

  Plan time cuti ni ialah :

Main Gitar ^^,

*Ahaa , ni sebenarnya aku time besar haritu ,
sekarang termuda balik ^^v
Snap some photos

*Setelah lama tak release kan shutter DSLR aku ,
maybe ni masa yang agak sesuai untuk bagi
awek aku sorang ni warmup . Kan ?
Study-ing Like a Boss

*Yeah , mereka pun mengakui bahawa belajar
merupakan penyeksaan yang tak pernah berhenti ^^ 
Melancong ^^

*InsyaAllah akan melancong kott . Tapi tak ada lah
se'hardcore' jauh sampai ke sini. ^^v

  Okay , setakat ni je dulu post yang agak padat dengan gambar-gambar. Just bosan + taktahu nak update pasal apa . Hope cuti ni dapat dipenuhkan dengan aktiviti-aktiviti yang tak mainstream macam cuti-cuti yang selalu . ^^v

  Sekian , Assalamualaikum .





Respon Bagi Yang Tiada Akaun Facebook

6 comments:

  1. nice holiday plan for a Fiver . hahaha :D

    ReplyDelete
  2. Bhaha , tu lahh , kalau nak belajar 24/7 tu , hee . I'll try . lalala~ ^^

    ReplyDelete
  3. Eh eh . Asal muka kau 'masa besar haritu' macam balak aku ? haha . Synyster Gates ^^

    ReplyDelete
  4. Hahaha , yeah yeah . Syns tu adik kembar aku dulu , tapi dia lagi hebat main gitar dari aku lah ^^v

    ReplyDelete

Thanks for the comments

 
Some ideas by Uncle Google | Managed by Λramonagraphy Studio - Λramonagraphy | 2014