26 August 2012

*Lambai Sapu Tangan

*Mula mengumpul habuk di blog

*Pedulikan aku, hayati baju tu
  Okay, lepas ni tiada lagi cuti untuk SPM Candidate seperti aku, gonna be one of the prisoners kat SHAH Pekan sampai habis SPM. Haih. Aku redha.

  Tiada apa sangat yang nak diupdate untuk hari. ( Seriously tengah lupa aku nak update pasal apa ) Layan je lah update spontan ni yupp. ^^v

*This is my Awesome Family
**Tangan di dada muka ke langit
  Tinggalkan family lebih kurang dua bulan lebih lagi. Okay. Aku risau nanti diorang rindu aku je. HAHA. Aku je yang boleh buat kerja berat kat rumah ( panjat tangga, tukar mentol, cuci dinding, angkat microwave etc yang aku sendiri akan rindu untuk buat. Haha :')

*Aku beli sebab tengok Aaron and Zizan jadi Duta. Ngeh
 Energy drink yang dah lama aku tak minum ( aku maksudkan Redbull and Livita ) , then nampak kat Youtube pasal Aaron and Zizan jadi duta satu energy drink. Pfft. Tadi pergi Angsana, nampak then terus beli ( nak try rasa ). And guess what, rasa sebijik sebulat suara macam Redbull cuma warna dia Hijau. -_-'

*Macam tergantung pulak. HAHA
 Huraian gambar ni , hmm. Entah. Haha. Just aku nak cakap actually tak sabar nak habiskan zaman persekolahan even memang sangat sedih. Sekolah memang tempat yang awesome, banyak kenangan sama sama. Haihh . Plan lepas SPM, cari duit, nak realisasikan impian aku, buat Recording Studio + Photography Studio. Jyeah.

Kita tiba di ruangan yang Husna tunggu. 

Bin's Gallery
*Pose yang tidak berapa senonoh. Layan

*Sedang menari, malangnya bukan Oppa Gangnam Style

*Mandi sungai was awesome.

*Nom nom sebelum ciao ke Ipoh

*Syuen Hotel, Ipoh
*Bin yang emo tidak dibelikan mainan.

 So , that's all for this entry, Urgh sumpah terasa malas untuk packing barang dan meninggalkan rumah. Haihh. Homesick? No lah, just masih banyak benda yang tidak terbuat di rumah. Contohnya :
  • Lepas SPM nak workout. Cehh. Seriously
  • Sambung buat VFX dan video-video di Youtube
  • Sambung aktiviti Mengukir Cahaya ( Photography )
  • Belajar main lighting
  • Hidupkan Studio kat rumah
  • Meninggi < Okay ni susah.
  • Etc. ( masih banyak lagi ... ) 
  Terlampau banyak aktiviti-aktiviti tergendala dek kerana SPM. Malangnya SPM tak boleh dipersalahkan.

Sekian , Assalamualaikum.

Nota kaki:
  • Doakan aku berubah demi SPM. Nayy. Demi keluarga.
  • Doakan aku istiqamah dalam beribadah jugak. InsyaAllah.

P/S : Movie Melayu zaman sekarang banyak yang macam Pfft .

Respon Bagi Yang Tiada Akaun Facebook

11 comments:

  1. Seriously, Bin dah besar.
    And yeah, family kau awesome =')

    ReplyDelete
  2. Hee . Like I said, dah darjah satu pun :)
    And thanks . HAHA .
    Btw , Twitter ?

    ReplyDelete
  3. Kau buat aku rasa nak cakap : Mak , nak adik satu . Lelaki eh . Hahahaha .

    ReplyDelete
  4. HAHA XD Tapi sorrylah, tu dah dibooking oleh Husna :D

    ReplyDelete
  5. Okay Husna , bagi aku Sam . eheh .

    ReplyDelete
  6. Mana boleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh! =p

    ReplyDelete
  7. Alahh , bukan adik kau pun kan ? Bagi lah kat aku :D

    ReplyDelete
  8. Wuhuu.. Seronoknya family~
    Sporting habis. Haha.
    Btw, goodluck spm candidate!
    InsyaAllah dipermudahkan ^^

    ReplyDelete
  9. Hee . Jyeah .
    Semua family Awesome kan :)
    Okay thanks kaklong! :D

    ReplyDelete

Thanks for the comments

 
Some ideas by Uncle Google | Managed by Λramonagraphy Studio - Λramonagraphy | 2014