25 September 2012

40 days more bruhh.


Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia. ^^

 Sementara masih ada peluang, jari ni tetap mengajak tuannya menari atas keyboard dengan alas tak sanggup melihat blog berhabuk.

# Isu pertama :

Bila bukak balik blog, then ternampak countdown kat sebelah atas kiri tu, Oh god, 40 HARI je lagi. And aku masih di hadapan skrin, mengupdate blog.

*Takkan nak biar kosong macam ni rite ? :D
  # Isu kedua : 

Bila aku bukak balik blog, aku telah mendapati bahawa User Interface nya telah permanently diubah! Alahai, daripada dulu lagi aku tak pernah suka interface baru ni. 

*dalam proses nak biasakan diri.

# Isu ketiga : 

Sementara menghitung hari untuk menunggu SPM, buat kali pertamanya kitorang 'Outing Sambil Melancong' Haha. Jalan jalan sampai ke Muzium Pekan then balik sekolah pukul 6.30 petang. Kad Outing kena tahan. ^^d

*Wahai kuda makanlah aku. :D
KLIK
# Isu keempat :

Kemungkinan bulan Januari tahun depan, aku terpaksa berpindah, for the third time, ke tempat yang .. errr, entah. Maybe aku tak berapa suka even lokasi dia agak menarik, 30 minit ke Mid Valley and Sunway tapi aku dah start selesa dengan rumah kat Johor tu. Haih. Tak apa, jauh perjalanan luas pemandangan kan?

*Maybe aku berpindah ke sini.

So, sampai sini sahaja update kali ni. Sekian Assalamualaikum.

Nota kaki : 
  • Hey stalker, I'm watching you. :P
  • Manusia tak ada yang perfect, kalau ada, maka dia layak jadi Tuhan. :)
P/S : Baru siapkan header Google+ . Even tak berapa jadi :)







Respon Bagi Yang Tiada Akaun Facebook

5 comments:

  1. fuyohh ! Bukit Jelutong tempat orang kaya siot !!
    cepat2 pindah tau ! boleh lepak sama :)
    *muka mengharap Bani pindah Bukit Jelutong*

    ReplyDelete
  2. muka tak boleh koya lagi time outing tu ?
    kahkah :P
    ehh btw Good Luck SPM . all the best
    Bani target 7A's kan ?
    akak doakan AT LEAST Bani dapat 8A's
    insyaAllah

    ReplyDelete
  3. ohh lupa . tak aci lahh kalu doakan Bani sorang je . hehe . semoga Bani , Harris , Hazwan , Intan , Fatin Prada , Nurul , Husna , Ezry semua dapat buat yg terbaik and dapat keputusan yg membanggakan . insyaAllah . doa ni utk satu batch korang act but just mention yg terlintas difikiran (:

    ReplyDelete
  4. Hee. InsyaAllah awal awal pindah dengan ayah dulu. Family bulan 6 kot. Haaa , nanti ajar jalan jalan kat area situ eahh :D And, thanks for the wish :)

    ReplyDelete
  5. ajar jalan ? haha . akak pun pi mana2 ayah yg hantar . awak kan kaki berjalan , sure awak lagi mahir jalan kat KL tu dari akak . kahkah . pasal wish tu no hal lahh . korang baik sangat dengan akak dulu time sekolah , sebab tu tak boleh nak lupakan korang ;)

    ReplyDelete

Thanks for the comments

 
Some ideas by Uncle Google | Managed by Λramonagraphy Studio - Λramonagraphy | 2014