04 April 2013

#MCRnotdead

Assalamualaikum

Hari tu lepas aku seminggu tak online, aku dikejutkan dengan berita pembubaran Parlimen, eh silap, pembubaran band My Chemical Romance. What the!?


Lagu-lagu MCR ni aku dah layan start darjah 6 kot. Album The Black Parade. Nampak tak betapa lamanya diorang bertakhta dia hati? But seriously, tsk tsk and a bit sobs.

My Chemical Romance - The Black Parade
But after album Black Parade, MCR dah start ubah genre diorang, which aku tak berapa minat. So, tak semua lagu aku layan (album Black Parade dulu semua aku layan and hafal)

Gaya cool diorang dalam album Danger Days.
But still, terima kasih #MCRmy sebab pernah mewarnai hidup aku dengan lagu Cancer, Teenager, Helena, Mama, Welcome to the Black Parade, Boy Division and banyak lagi, lagu-lagu korang kebanyakannya ada maksud mendalam even diluahkan dengan penuh emosi. 

Tanpa kewujudan MCR, tak ada 'h' dalam h3R. -aramonagraphy
The Black Parade, a tribute to them. #MCR 2001-2013.
 Sekian, Assalamualaikum.

#np My Chemical Romance - Disenchanted


0 Magic Spell(s):

 
Some ideas by Uncle Google | Managed by Λramonagraphy Studio - Λramonagraphy | 2014