23 April 2012

HKSBP Memanah ^^

*162 Peserta dari seluruh SBP ^^
   Assalamualaikum , okay , so post kali ni just nak sharing my experience time join Hari Kecemerlangan SBP (HKSBP) Memanah yang diadakan kat SMAP Kajang dari Rabu sampai Ahad lepas. Walaupun tak ada rezeki , maksud aku kalah awal gila , but banyak benda seronok yang berlaku sepanjang duduk kat SMAP Kajang nihh ^^

*Jalan cerita dia , terbaik ^^
  Hari Sabtu tu , aku dengan member lagi dua orang , Anas and Afiq , telah berjaya dengan cemerlang dalam misi memujuk cikgu kitorang watching Battleship ! Ahaa , cerita tu memang menggila terbaik , betul cakap orang, Hollywood ni memang makin lama VFX diorang makin padu ^^ Malam tu pulak , layan Sate Kajang ^^

  Dari HKSBP ni jugak lah , aku kenal ramai member-member baru dari SBP-SBP lain , even mula-mula tu just main ketuk-ketuk kerusi je or tegur kasar , apa lah , but the point is sambil berjalan , cari kawan ^^ . Just rugi sikit lah , kamera tak bawak , so mintak sikit gambar dari Anas , my member .

*Last check ^^
*Ready arrow sebelum game . ^^
*Hujan pun layan . -.-
Aku : Archers No. 32C , 6 dari Kiri.
  Then tak lupa jugak aku meninggalkan jejak kat sekolah SMAP Kajang nih , beberapa koleksi lukisan contengan vandalisme kat katil yang aku guna. Budak SMAPK jangan marah eah ^^v :

*Lighter tu Cikgu punya , antara kami
tak ada smokers :)
*Err , hehe ^^v
*Lalala , bosan-bosan ^^
    Okay so setakat ni je post kali ni , konklusinya , jom memanah ! Sunnah nabi kot ^^ Hehe , Trimas kepada SMAPK sebab layan kitorang dengan baik , sekolah korang sangat bersih dan kemas. ^^

Sekian , Assalamualaikum.

Respon Bagi Yang Tiada Akaun Facebook

10 comments:

Thanks for the comments

 
Some ideas by Uncle Google | Managed by Λramonagraphy Studio - Λramonagraphy | 2014