17 April 2012

Kata Putus (?)

  Assalamualaikum , hmm , just nak cakap something . Tahun ni , DuaRibuDuaBelas , aku tak rasa aku berminat untuk having special relationship dengan mana-mana orang . Hmm , maybe atas sebab nak SPM <-- k ni lapuk , tak berminat and beberapa reason lain .

  Post ni sebenarnya bukan nya sebab aku mabuk or dipaksa , but insiden yang berlaku beberapa jam tadi yang buatkan aku rasa macam "Aduii, masalah berat ni. ". Okay seriously korang semua boleh berkawan dengan aku and aku sangat appreciate kalau korang ikhlas nak kawan aku. Just setakat ni memang aku letak semua orang under FRIENDZONED .

 That incident , two girl :
*Jangan risau , udah dicensored nama kengkorang tu.

  Second thing yang nak diberitahu , esok aku akan ke SMAP Kajang untuk join Hari Kecemerlangan Sekolah Berasrama Penuh (HKSBP) Memanah Kebangsaan . Doakan aku and dua lagi member aku berjaya okay ^^

*Doakan aku dapat camni ^^
  So, sampai sini dulu post untuk kali ni, kalau ada rezeki aku upload beberapa gambar time HKSBP Memanah ni okay . ^^,v

Sekian , Assalamualaikum.



  

Respon Bagi Yang Tiada Akaun Facebook

11 comments:

  1. wahh ! rasa nak nangis . ececehh . act rasa terharu and SANGAT SANGAT BANGGA ! tak tahu kenapa but akak sangat bangga dengan awak . bukan nak jambu ke apa ehh . selain harris , ezry .. awak antara yang akak suka nak kawan and bangga (: tahniah . lepas jadi prs , photographer , vlogger , now awak dah jadi one of the archers in shah . congratulation bani . awak lahh anak muda yang awesomeee ! haha :D

    ReplyDelete
  2. ohh ya . good luck . best of wish . insyaAllah lepas segala usaha awak . awak akan berjaya bani . berdoa and banyakkan tawakal kepada Allah . insyaAllah kejayaan milik awak . amiin (:

    ReplyDelete
  3. ppffftt ramai peminat tuu . ecece :P pape pun gudluck yaww ((:

    ReplyDelete
  4. K.Amanda : Hee , thanks eahh ^^
    Dyana : Aduhh , susah kalau jadi macam tu tahu --

    ReplyDelete
  5. Bhaha , Aku tak tahu apa apa ^^

    ReplyDelete
  6. haha . payah la ramai orang suka :P

    ReplyDelete
  7. Haduii . mana ada mana ada ^^v

    ReplyDelete

Thanks for the comments

 
Some ideas by Uncle Google | Managed by Λramonagraphy Studio - Λramonagraphy | 2014