30 May 2012

Great Stuff ! ^^

Assalamualaikum

  Nothing yang menarik untuk di post hari ni , just nak bagitahu :

                         HYPERHYDROSIS AKU BERKURANG ^^

  Haha , cerita dia bermula apabila aku join group WetHandsClub kat dalam Facebook , ada beberapa orang buat discussion pasal satu lotion yang boleh mengurangkan peluh kat tangan and kaki.

                  Aku : Apa nama lotion tu ?
                  Dia : Perspirex
                  Aku : Err , function ke pakai lotion tu ?
                  Dia : Yeah , baru pakai dua hari dah berkurang.
                  Aku : Kat mana ada jual lotion nih ?
                  Dia : Alaa , Guardian and Watson mesti ada :)

 So , pergi Plaza Angsana , cari Guardian then tanya kat kakak budiman tu ada jual tak lotion tu . Thannks god ada jual. Check harga : RM58.90!? Waddahell was that ? Mahal gila ! Tapi sebab desperate nak hilangkan peluh, layan je lah . And nasib baik selepas pakai tu , peluh kat tangan ni dah berkurang ^^

*Ni lotion yang aku beli , yeah mahal
but berbaloi ^^
  Benda kedua ialah , waktu kat sekolah haritu , aku dengan Ezri Fifi ada berbincang pasal attire baru nanti , dan kitorang sepakat nak pakai highcut shoes naik cuti nih. Aku punya lah fikir , takkan nak beli Supra, mainstream sangat kan?

  So, kat Plaza Angsana jugak, round round semua kedai kasut termasuk lah Al-Ikhsan, Nike dan Adidas. Jalan jalan satu high cut pun tak jumpa. Nak beli Supra memang takkan lah. So aku pun buat keputusan terakhir, beli Midcut shoes je.

   Tiba tiba, bagaikan jatuh dari syurga, aku ternampak satu high cut, sangat berkenan di hati, walaupun terpaksa curang dari jenama Nike, tapi yeah , aku rasa ni memang pilihan yang tepat. Good Bye Nike , Welcome Adidas Original ^^d

*Lime Green. Love it ^^
*Marijuana ber'stripes' . Cool :D
*The Brand with the three stripes ^^d
  Jyeah ! Lega akhirnya selepas last time sarung High Cut Nike Air Yeezy dulu , sekarang dapat merasa High Cut Adidas Original pulak. RM300 memang berbaloi ^^d . Ezri , anda sudah mencari ? :D

* Pergi Harris Bookstore semalam beli benda ni ^^
RM36.90 << Agak mahal sebab dia kecil
*Belum sampai separuh jalan lagi.
Leceh sikit sebab dia kecik
*Dua jam ambik masa untuk siapkan NanoLego
ni , macam kembali ke zaman 8 bit pulak ^^

That's All
Assalamualaikum


  # Apa-apa komen tentang post ni , nak puji ke nak kutuk ke , dialu-alukan ^^



Respon Bagi Yang Tiada Akaun Facebook

19 comments:

  1. gosh ! nanolego tu memang AWESOMEE !
    alhamdulillah at last Bani dapat jumpa something yg boleh kurangkan sweat Bani tu . good (:
    and one more thing ! kita sama ! naik sem ni pun akak akan curang jugak dengan Nike .. sem baru ni nak layan bag and kasut Adidas pulak :D haha !

    ReplyDelete
  2. ohh ya . lime green . semangat HAMDAN sikit :P

    ReplyDelete
  3. Hehe , tu lahh , kadang kadang Adidas punya design nampak cambest jugak . Hehe .

    ReplyDelete
  4. Hyperhydrosis tu berkesan ke ?

    ReplyDelete
  5. Jyeah , but dalam 3-5 hari je . So kena beli selalulah , satu tu maybe boleh tahan dalam satu - dua bulan . ^^ Hyperhydrosis jugak ke ? :D

    ReplyDelete
  6. Weyhh, aku pun wet hands club. But aku tak join group tu :)

    ReplyDelete
  7. Hee , join lah , ramai stok stok yang lagi hardcore dari aku tau . At least aku sikit sikit and bukan tiap masa , diorang setiap masa berpeluh :)

    ReplyDelete
  8. Alaa , dah tak istimewa lah :P

    ReplyDelete
  9. Hehe . Jadi istimewa tu menyeksakan . ^^v

    ReplyDelete
  10. Haha . Tahniah dah jumpa jalan penyelesaian :D

    ReplyDelete
  11. Hehe . trimas but kadang kadang dia still sweat lah :)

    ReplyDelete
  12. haha . okay lah tu . dah kurang . taklah susah sangat nak buat LK ^^

    ReplyDelete
  13. Jyeah haha . ^^

    #Just nak share . SPM punya jadual :
    http://www.abgteror.com/jadual-peperiksaan-spm-2012/

    ReplyDelete
  14. whoaa , kau nak ternak aku punya cuak ke apa ni ? haha .

    ReplyDelete
  15. Hahaha , bukan bukan . Just best ttengok Jadual . Hehe

    ReplyDelete
  16. Patut Malaysia kering kebelakangan ni.

    ReplyDelete
  17. Pergh , ayat dia menganjing :PP

    ReplyDelete

Thanks for the comments

 
Some ideas by Uncle Google | Managed by Λramonagraphy Studio - Λramonagraphy | 2014