26 June 2012

Close Enough ! ^^

ASSALAMUALAIKUM
  Pasak Bumi : HAMDAN

  Dari hari tu aku terfikir nak update pasal apa , and hari ni gambar Kejohanan Olahraga Tahunan dah di upload oleh Shah Photography Club(SPC), and aku tersenyum tengok hasil idea bersama : Khemah Hamdan .

  Ahaa , actually design khemah tu *even tak Awesome mana , disumbangkan oleh aku and beberapa warga Hamdan waktu cuti Mid Year hari tu , kitorang buat discussion kat Group Hamdanians and aku dengan ringan tangan nya menyumbangkan Sketch up menggunakan Google SketchUp 8.

*Software Free je ni , tinggal rajin or tak je untuk explore :)
DOWNLOAD GOOGLE SKETCHUP 8
  So , aku design lah sesimple mungkin sebab kalau buat Kompleks nanti mati nak cari Budget untuk buat , yang ni pun actually dah makan RM500++ duit KnK untuk beli papan etc. hari tu kalau tak silap aku :)
#CABARAN
*Even ni just basic Sketch , but aku dah rasa macam
mustahil untuk dihasilkan . Hehe #nalurihati
*Sesi warna-mewarna untuk  memeriahkan Sketchup .
Makin mustahil untuk dibuat bila aku tengok.
But Hamdan, diam ubi berisi ^^,
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.





   Yeah , walaupun apa yang dihasilkan tu tak seratus peratus sama dengan apa yang diSketch , at least Hamdan berjaya ambik Second Place berbanding selama ni asyik duduk dekat tangga ketiga or keempat je . Congratulation ! ^^

#Secara keseluruhan - Kami menjulang piala Juara ! 

   Diam Ubi Berisi , Itulah Prinsip Kami

SEKIAN ASSALAMUALAIKUM





  

Respon Bagi Yang Tiada Akaun Facebook

18 comments:

  1. Ahaa , jangan lah jealous jealous yupp ^^

    ReplyDelete
  2. whoahhh ! hebat siot !
    rumah sukan siapa tu ehh ?
    haha !

    ReplyDelete
  3. " berbanding selama ni asyik duduk dekat tangga ketiga or keempat je ? "
    amboi en.bani ..
    nak menghina kami punca keceriaan hamdan kalah ke
    -..-

    ReplyDelete
  4. Eh bukan bukan bukan bukan ^^
    Tu ayat Cikgu Safri actually.
    "Tahun ni saya sponsor sikit , bosan dah duduk no. 3 ngan 4 je" - Cikgu Safri ^^

    ReplyDelete
  5. Hamper and trophy Murad, banyak dan besar =)

    ReplyDelete
  6. Haha , Jyeah .
    Hamdan and Murad conquer belaka ^^
    But SHAH Unggul nanti Hamdan ...
    *facepalm

    ReplyDelete
  7. Hamdan second Murad first? Yeahh, aku pun ingat macam tu jugak :)

    ReplyDelete
  8. Hamdan lagi teruk kot , 3 or 4 . Hee

    ReplyDelete
  9. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  10. Kau mendoakan rumah sendiri. Aku tak cakaaaap.

    ReplyDelete
  11. Hee , dah hakikat.
    Hamdan hanya hebat di padang . Hehe

    ReplyDelete
  12. Budak Hamdan baca ni, confirm panas. Aduhai. Aminn. Murad menang =)

    ReplyDelete
  13. Hehe , aku rasa diorang pun fikir macam tu .
    Hehe . Harris please jangan baca ^^

    ReplyDelete

Thanks for the comments

 
Some ideas by Uncle Google | Managed by Λramonagraphy Studio - Λramonagraphy | 2014