24 June 2012

Turquoise in My Life ^^

*Semakin Turquoise Blog aku :)
ASSALAMUALAIKUM

  Pulang bermalam disebabkan Emergency yang tak boleh dielakkan. Pukul 3.30 pagi adalah masa lapang untuk meng'update' blog + berMuka Buku.

  Satu noti. dari Facebook, Personal Message (PM) yang membuat aku senyum tatkala minda dilanda keresahan  kerana ayah aku terlantar di Wad Intensive Care Unit (ICU). PM tersebut berbunyi :

*Tergelak jugak bila baca . Ngeh
  Sedikit info tentang hubungan aku berkenaan dialog di atas :

  • Aini Aqylah   > Adik kepada Adzimnuddin Azami.
  • Amirul           > Adik Aini Aqylah dan Adzimnuddin
  • Adzimnuddin > Kawan satu batch, satu sekolah dengan aku.
  Actually kitorang kenal time aku tumpang rumah Adzimnuddin sebelum bertolak ke Kembara Bumi Utara bulan Mac lepas. Even sekejap kitorang berjumpa, diorang memang rapat dengan aku :)

------------------------------------------------------------------------
Turquoise
  Aku semakin obses dengan warna yang baru masuk dalam list 'Favourite Colour' start tahun 2011 iaitu Turquoise (Hex code : #00FFFF). Warna ni boleh dikatakan kontra dengan satu lagi warna kegemaran aku, Hitam (Hex code : #000000).

Teringin untuk ada semua ni : 

*G Shock kat tangan ni dah berusia 3 tahun, hmm.
Perlu ditukar ^^
*Hmm , Adidas Mid tu lagi setahun akan rosak.
Nike kembali menghantui diri ^^
*Akhir tahun pindah rumah baru. Bilik baru. Hmm.
Warna ni best ^^
*Blackberry sekarang dah rosak. Hmm :3
  Bagi aku warna-warna macam ni sangat futuristik. Smart.

  Sekian sahaja post untuk kali ni , sebelum tu , mintak tolong doakan kesihatan ayah aku , semoga dia cepat sembuh dan jalani kehidupan dengan lebih sihat.

*Tadah tangan :
Ya Allah , sembuhkanlah ayah aku supaya dia dapat meneruskan hidup dengan gembira dan kembali menjalankan tugas hariannya seperti biasa. Dengan berkatmu aku memohon dengan penuh rasa rendah diri. Makbulkanlah doaku ini. Amin Ya Rabbal Alamin


TERIMA KASIH,
ASSALAMUALAIKUM





Respon Bagi Yang Tiada Akaun Facebook

16 comments:

  1. Something pasal dia punya kencing manis , but Alhamdulillah dia dah semakin stabil :)
    Keep praying for him okay :)

    ReplyDelete
  2. semoga ayah cepat sembuh Bani
    insyaAllah amiin :')
    nanti dah beli BB baru .
    bak mai BBpin .
    hehe
    ehh bukan baru pindah johor ke
    nak pindah lagi ??

    ReplyDelete
  3. Hee, okay thanks ^^
    Malas dah lah pakai BB pasni ,
    berAndroid pulak :)
    Yeah , nak pindah rumah satu lagi ,
    Still kat Johor :)

    ReplyDelete
  4. haha . terbalik kita ni
    akak dulu berandroid sekarang berBB
    awak dulu berBB sekarang berandroid
    huhu
    pindah rumah baru tu apa lagi
    kasi mantap ahh bilik awak tu ^^

    ReplyDelete
  5. dear bani..be strong for u, sisters n brothers..exspecially ibu..sian ibu..kak nana doakan baba kembali sihat cm dulu2 n kesihatan baba makin2 terbaik..jgn riso, doa kami sntiasa utk baba..jaga diri, n jaga adik2 k abg ngah..kak yong xder, then u kene jaga adik2 n ibu.. regards.. hugs n kisses from kak nana n cik nani here..<3

    ReplyDelete
  6. Okay , thank you kak Nana. Wish him all the best :)

    ReplyDelete
  7. K. Amanda : Haha , yeah . Bilik baru ni best sikit, boleh customize sendiri :D

    ReplyDelete
  8. I is very geli when I read the conversation from your blog post above. Meremang bulu roma weh!

    ReplyDelete
  9. Ngeh , terima je lah seadanya :P :P :P

    ReplyDelete

Thanks for the comments

 
Some ideas by Uncle Google | Managed by Λramonagraphy Studio - Λramonagraphy | 2014