28 May 2013

Sapu Habuk : Daily Routine.

Assalamualaikum

It's been awhile since my last update, The Walking Dead. Nak kata busy tak jugak sebab dah berhenti kerja, just malas nak online via PC or Lappy. Kalau perasan aku pun dah lama tak hadap Twitter tu, senang cakap, kalau nak sembang ke apa ke terus PM je kat Facebook

And, hari ni aku bukak PC sebab nak settlekan gambar Wedding hari tu, alang-alang tu aku jenguk lah tempat ni, fuhhh banyak gila habuk, so aku ingat nak update sikit lah kasi nampak sikit perubahan kat Home. Hewhew. Tajuk hari ni will be : Seharian Selepas Berhenti Kerja.

Memandangkan GMI panggil 8 July, so aku ada lagi approx a month sebagai penganggur.

Here's my full of boredom routine.

#1 Duduk dalam bilik, ngadap tablet tu, eh tak, ngadap guitar, eh tak, ngadap..buku.
Gaji nanti aku memang rembat satu laptop. Serious talk.
#2 Then makan, makan, makan, makan om nom nom nom. Burp. Kat sini.
Actually habit ni aku risau. Kang gemuk. Haaaaa.
#3 Then kasi makan dekat Bunnies ni. Pagi and Petang.
Banyak rite? Ada lagi 7 ekor baru lahir. Need more cages.
#4 Kalau aku rajin nak tangkap balik Bunnies tu, aku lepas lah diorang kat sini petang-petang.
Kalau mendung baring kat tengah tengah tu pun awesome.
#5 And kalau cuaca tak panas, atas ni port main gitar.
Korang perasan tak gambar ni macam freaking futuristic? Macam rumah Iron Man? Pfft.
#6 I used to jog here with friends almost every morning
So, tu sedikit sebanyak rutin harian aku sekarang ni. Membosankan yeah.
Oh kejap, tadi waktu aku berlegar-legar kat Dashboard, aku nampak something...


bila ada mention pasal dorm, means bukan kami kan? Hehe. Hai Husna.

Sekian, Assalamualaikum.



0 Magic Spell(s):

 
Some ideas by Uncle Google | Managed by Λramonagraphy Studio - Λramonagraphy | 2014