04 October 2013

Aku : Kartun.

Assalamualaikum

Awyeah, sejurus tamat exam Programming yang $%^&, aku decide hari ni akan dihabiskan dengan relax memandangkan next exam hari Selasa, next week. So sekaligus saja nak share pasal apa yang aku buat dari minggu lepas : Melukis.

Aku try melukis guna Adobe Ilustrator, which memang pening sebab tak pernah sentuh before ni, tapi aku cuba jugak lah memandang dah alang-alang ambik course Multimedia.

Konsep lukisan aku ni, ialah Aku Sebagai ................ .


Muka tu dilukis oleh Basya, then aku just sambung dengan badan-badan
 yang berlainan, ikut suka dan apa yang terlintas di minda. Yeah.

Sila enjoy.


Tak kurang ada jugak yang terlebih berimaginasi.


Dan yang paling berjaya ialah..

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Mwahahahahaha. K tak.

Itu sahaja untuk hari ni.

Sekian, Assalamualaikum.

P/S: Lukisan aku memang buruk, yeah aku tahu :)
P/S/S: Orang cakap aku makin kurus. Aku tak suka itu.

0 Magic Spell(s):

 
Some ideas by Uncle Google | Managed by Λramonagraphy Studio - Λramonagraphy | 2014